lördag 30 maj 2009

Och sista kvällen

Vi avslutade veckan med middag och Moonlight bowling.
En rolig kväll - lite vemod förstås. Gruppen har jobbat ihop sig och har mer "ångest" än jag inför avslutet. Men visst har de berört mig! Jag ser fram emot att fortsätta kontakten, det är bonus!
I fjol avslutade vi också med "busliknade aktiviterer" på fredagen. På torsdagen var det mer officiellt, precis som i år. Jag och min kollega Kjell tror på senaste minnet (kan vara en åldersfråga, vår ålder;-) som ska vara kul och prestigelöst.
Om denna tes håller vet jag inte riktigt men vi får undersöka det med deltagarna.


Äntligen blev det mörkt, sa en av deltagarna. Vi har -i princip - ljust hela dygnet nu.

En fantastisk vecka! Vår verksamhet - överallt - är absolut värd att visa upp! Alla vi mött har varit engagerade och fantastiska. För oss ger ett internationellt besök inputs, spegling och kontakter som är oerhört värdefulla.
Tack till er alla! 

Inga kommentarer: