söndag 6 juli 2008

Nästa Thailandsresa är bokad


Nu har vi bokat nästa resa. Vi åker den 10 dec. och kommer hem den 7 jan. 
Denna gång är min svägerska med.
Vi har alltid åkt ensamma men inte nästa gång. Vår svåger dog för tre veckor sedan så det passar utmärkt att svägerskan följer med oss över den kritiska jul och nyårstiden.

Som vanligt är det jättehärligt att ha en resa bokad. 
Som Nalle Phu när han tittar ner i sin oförbrukade honungsburk. Allt framför sig!!

Det blir Phuketområdet denna gång. Därför lägger jag in en bild från det området. Kan vara Kata Noi.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kata Noi är min favoritstrand på Phuket. Har bott på Kata Thani några gånger. Lyckos dig som skall åka till Thailand, jag har inte varit där sedan i februari 2005.

Rakel sa...

Ja, det är verkligen Lyckos oss!
Thailand är underbart! Vi har inte varit på Phuket sedan 2004 men på många ställen i Thailand istället.

Jag som är 55+ har förmånen att göra vad jag o maken vill. Massor av görandet har blivit resor till Thailand. Härligt och underbart. Flera av våra barn gnetar på för att komma dit.

Vi var senast där i juni 08 så ibland blir det
tätt mellan resorna. Vi har varit minst en gång om året där sedan slutet på 90-talet.

Kul att du kommentarer mina inlägg!

Har du en blogg?