torsdag 31 juli 2008

Hur kul som helst!


Så här ser det ut när kollegor är på semester och jag har ökat på med massor mer motion. Hur länge det ser ut så här vet ingen...
Kanske står jag mig mot dem? Spelar roll? För mig är det viktigt att inte röka eller öka. Nu är det ingen rökning och fortfarande 6 kilo minus. Inte illa!
Jag har bytt storlek på kläder för första gången i mitt vuxna liv:-)
Bort med det gamla - in med det nya.


Tidigare - när jag rökte - motionerade jag aldrig, nu är det annorlunda och jag mår jättebra. Lättare i kroppen och ännu mer positiv. Livet är hur bra som helst!

Om du jämför med föregående statistik så ser du att varken Gerd eller Lena knappat in sina siffror. De är ju mina största konkurrenter;-)

Men - när vi började med detta trodde jag aldrig att mina värden/steg skulle synas på hemsidan. Att det nu gör det är en jättevinst för min hälsa!

Jag är en vinnare - tycker jag!

1 kommentar:

Admin sa...

Du ÄR en vinnare!