måndag 15 november 2010

Ovetenskaplig betraktelse/undersökning nr 2

Vad är klädkoden för kvinnor på stranden?

Jag vet att jag borde gjort en jämförande undersökning med kvinnor, som den jag gjorde med män... men jag är inte alltid politiskt korrekt:)

En bildkavalkad - utbudet är enormt!

Baddräkt i färg


Enfärgad nederdel, färgad matchad överdel


Svart med vit kant


Rosa


Helsvart


Randig nederdel, enfärgad överdel


Prickig nederdel, enfärgad överdel


Svart med mönster


Den lilla svarta märkesbikinin


Rutmönstrad med siffror på


Baddräkt med färgade ränder

Ja, allt synes möjligt! Tack o lov!

4 kommentarer:

viviann sa...

ja, dessa var verkligen inte jämförelsebara med de män du hade med i undersökningen - där handlade det ju bara om kroppsform... ha det så bra även i fortsättningen. Spännande att få uppleva nästa undersökning - vad kan den innehålla??????

Lisa G sa...

Fan Rakel. Du e ju inte klok. Jag skrattar ihjäl mej åt dina betraktelser! Lisa

Anonym sa...

Finns många modeller på badmodet samt många ´modeller på modellerna. En del stärker mitt ego och dom andra blundar jag inför.
Kram/Eva

Rakel sa...

Viviann: jag får skärpa till mig...:)

Det finns inte så mycket att göra på stranden, men det är ganska härligt att se att alla är olika!