lördag 20 november 2010

20 nov

Ytterligare en stranddag.
Havet har lugnat ner sig och vinden avtagit de senaste dagarna.

På den delen av stranden vi alltid är på kommer någon enstaka häst, medan stranden närmare stan är fylld med hästar. Inte så kul!

Näckros fylld av smådjur.

På kvällen åt vi musslor. Gott!


Sen träffade vi både LarsOlof och Mats o Sussie. Med kameran i väskan:(

Här pratar jag iaf med Mats, volymen är hög hos Moon varför jag måste hålla för ena örat för att höra.


I morgon är det Loy Kratong. Då måste vi ner till vattnet och titta på alla vackra "farkoster" som skickas iväg. Stranden nedanför Hilton tror jag är en bra plats att vara på.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på dig Rakel! Vad är Loy Kratong för en dag? Ni verkar ha det underbart, fortsätt så! Hälsa, kram från Sjulsmark

Anonym sa...

Så vackra bilder du förser oss med. (Ja, du är inräknad).
Vi i Buddbyn har samma undran´som Sjulsmarkarna och vad är´det som ska skickas ut???

Rakel sa...

Jag hänvisar till Malees sida, klicka på länken under min blogglista eller denna
http://www.gingmalee.blogspot.com/

Lotta sa...

Kom tillbaka till HY, här finns inga hästar på stranden, ännu i alla fall!

Anonym sa...

Har kollat Malees sida. Fantastiskt!
/Eva