tisdag 23 november 2010

Cajutan

I kväll hade vi förmånen att få bjuda Marri på middag.
Det blev på den svenska restaurangen Cajutan på Soi 88/1, gatan söder om Market Village.


Vi valda alla otrohetsmat med ett jättegott vin till.
Mycket och god mat!


Områdesvakten...

var på plats ovanpå husses bil. Full koll över hela gatan, det känns tryggt!


Nu börjar vi räkna ner...
onsdag och torsdag kvar. Minibussen hämtar oss vid 18-tiden på torsdag för avfärd till flygplatsen. Flyget går 00.40, typ, på fredagmorgon och vi är på Arlanda ca 06.00 samma morgon. Rena trolleriet;)

3 kommentarer:

Maria sa...

Oj vad snabbt tiden har gått. Men veckorna bara rinner iväg känns det som. Hoppas ni får en trevlig resa hem. Javisst är det trolleri att kunna färdas över halva jorklotet på 6 timmar;D

Anonym sa...

Ja, tänk vad tiden går fort. Men den går fortare hemma än när ´man är borta. Tur är väl det.

I alla fall, Tack för underhållningen och VÄLKOMNA HEM!

Brita sa...

Inte är det väl redan dags att åka hem???????? Hur fort går tiden?? Anders o jag åker den 21 januari så vi får vänta ytterligare en tid. Tack för alla rapporter. Nu får jag njuta av att veta att ni kommer hem och laddar tills jag kommer på besök. Men det dröjer ett par månader för mig att traska vägen från Smygehuk så ni hinner varvar ner efter resan och varva upp innan jag kommer.
Kramar till hela gänget från oss i Svärdsjö