fredag 26 december 2008

Sköna regn

I går var vi och åt med Leif, Birgit och Elin. Jättetrevligt!

När vi skulle gå hem hade det börjat att regna.


Vi gick igenom byn och kunde konstatera att det var relativt få turister på de restauranger vi såg.

Inte heller är det särskilt mycket folk på stranden.
Fast vår bungalowby är fullbelagd.

Dagen har varit ganska molnig och kvart i två öppnade himlen sig.
Nästan en timme regnade det. Vi satt på altanen. Jag lyssnade på Sommarprogram, podcast från P1.
Jätteintressanta pratare!

Idag har jag lyssnat på Mari-Louise Ekman, Mikael Tornving och Stavros Louca.
På sommaren händer det sällan att jag hör dem då jag oftast jobbar.
Så blir det ju när man har semester på vintern.
Stickan lyssnar på ljudböcker.

Idag är det fyra år sedan Tsunamin chockade världen.
Vi tänker på alla de som drabbades!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag saknar dina inlägg.Förstår att det inte är samma internetservice där som här hos oss på Maleé Garden.
Hälsningar till er alla från Brita o Anders

Rakel sa...

Jag ska få in lite mer idag. Det är segt!
Ingenting är som hos Maleé!