måndag 29 december 2008

Förhållanden förändras

Vid senaste förr bloggade jag från receptionen.

Nu ser det ut så här (om jag får in bilden, signalen är lite svag)


YES, jag fick in en bild till. Det tar många minuter att få ner en bild här ifrån, trots det är det skönt att sitta på den egna altanen och blogga.

Här är fint. Ladda resort, en liten familjeägd resort. 11 bungalow och 8 hotellrum. Vi har hotellrum, på bottenplanet med utsikt över poolen. För ringa 1300 Bath. Urbilligt!

I kväll är det BBQ vid poolen. ALLA är anmälda, så gjorde även vi. Ett bra tillfälle att lära känna grannarna.

Ägarna är Dansk/Thai; Henrik och Jularat Aagaard.
Här bor svenskar, holländare, tyskar, danskar och kanske fler nationaliteter. Vi har rekat lite idag. 250 m till havet och ungefär lika kort till en liten butik som har det nödvändigaste; kex och vatten.

Jag ska testa att få in fler bilder i ett nytt inlägg. Kanske ordnar det sig. På min dator är 4 maxsignal, här är det 2. Provar oförtrutet.


Inga kommentarer: