tisdag 2 december 2008

Jag lyckas inte



att få till texten i förra inlägget. 
Först klistrade jag in den... trodde att det kunde vara orsaken till problemet.
Skrev då om den.
Ingen förändring, tjaa kanske en smärre förändring.
Men inte bra.
Sen har jag skrivit, försökt bryta rader m.m. utan framgång.
Lägger ned projektet! 
Update: Jag har korrigerat nu.

Som det nu verkar startar flygen snart och Helena m. fam.
(en av våra rektorer) kanske kommer iväg på lördag.
Lite pirr i magen, antar jag. 
Vi tror att vi åker som beräknat. Tror.
Enligt nyheterna 22.00 är första ankomsten 4 dec. och då hinner såväl Helena som Stickans kollega. Vi har helt plötsligt gott om tid!

1 kommentar:

Admin sa...

Det är blogger som har problem, inte du. Klipp ur texten, lägg in den i annat dokument så den inte försvinner. Töm sedan hela inlägget på text och bild och klistra in din text och bild igen.

Det funkar iaf för mig, men det är tidskrävande och trist.

Visst kommer ni, vi får se vart ni landar för de får inte upp full fart direkt. VÄLKOMNA!