tisdag 5 augusti 2008

Skogen


Det blev inte sol. 
Inte heller min 7 km runda. 
Jag har fortfarande ont i sätesmusklerna så jag har linimentat och stretchat.

Därför blev det cykling i dryga 30 minuter. Vi har en liten stad; 
hur jag än bär mig åt tar det inte mer än 30 minuter att ta mig runt - vart jag än beger mig.

Efter cyklingen crosstrainade jag i 30 minuter. Stretchade och åt lunch med maken. 

SEN kom dagens bonus. 

En skogstur! 

Egentligen känner jag inte till skogarna här omkring... fast jag bott här sedan jag var barn. 
Mina skogar är skogarna kring stugan vi sålde för 4 år sedan. 

Hur som - jag utforskar. Kom hem med lite svamp och mycket blåbär i min mage!
Lägger in en bild från Gruvberget, ett av många ställen jag besökt idag.
Hur konstigt kan det bli med kamera? Jag såg en helt annan vy när jag fotade.

Se´n blev den ändå matlagning. 
Jag stekte svamp och kokade linssoppa. 
Urgott! Och kalorisnålt. 
Sån´t måste jag ju titta på som inte ska röka eller öka!

Inga kommentarer: