fredag 15 augusti 2008

Hon kom tillbaka!


Jag fixar inte att få till en bra bild - jag är amatörfotograf med amatörkamera.

Döm om min förvåning!

När jag kom hem från jobbet hade Stickan börjat att städa. Huset luktade gott, 
kaffet var på gång och jag skulle ta en kopp när jag - helt plötsligt- såg en 
GULDHÄXA på köksbänken. Stickan fann henne på garageuppfarten.

... Det som inte är stulet kommer tillbaka... säger ett ordspråk.
Så är det verkligen!

Men som Malee kommenterade:  typ kanske behöver jag inte längre hennes kraft? 
Nej, kraften behöver jag inte, men de rabatterade resorna kring påsktiden har jag svårt att stå emot;-)

Hur som - jag har inte sett någon ha ett halssmycke som detta, så visst är det kul att ha något som ingen annan har OCH något som appelerar till annat än det vedertagna. Tycker jag.


2 kommentarer:

Admin sa...

Hon bara vilade lite... eller också var hon i väg på en extraresa, tyckte det väl var lite för långt till påsk?! ;-)

Rakel sa...

Förmodligen är hon understimulerad, ska råda bot på det.

Om man tänker lite... hur kul är det att sitta fast i en kedja?