söndag 24 augusti 2008

Helgen som varit ...


skulle innehålla moln och en hel del regn. Enligt TV:s meteorologer. Och enligt min TV-vädertjänst i min iPhon. (För övrigt en rolig och lättnavigerad "minidator" med telefonfunktion, typ...)

Nu - med facit i hand - blev det inte riktigt så. Helgen har varit riktigt bra vädermässigt, en del moln men regnfritt. Det är endast solen som värmer upp luften, så tycker jag att det har varit hela sommaren, vilket ju hör till hösten.

Men det var härligt att se solen fredag - lördag - söndag!

2 kommentarer:

Admin sa...

Hej i Boden!

Hoppas du inte tar illa upp att jag kopierat ett klipp från dig. Jag talar om i bloggen att det är du som hittat den underbara bulgariska sångerskan! Hon är otroligt humörhöjande :-)

Kram!

Rakel sa...

Ja, visst är hon underbart fylld av självförtroende!

Klart jag inte tar illa upp, det är ju inte min film. Youtube är en guldgruva!