onsdag 13 augusti 2008

Borttappat


Idag har jag tappat mitt hängsmycke med min guldhäxa. Både kedja o häxa.
Urtrist! #&##%&
Hon har följt med mig i 12 år, från Spanien.
I morse bytte jag kedja - gissningsvis stängde jag inte låset ordentligt.

Förs tappar jag mitt armbandsur i juni och nu min häxa. Helt otroligt! Jag brukar inte tappa något någonsin.

M.a.o. så kan jag inte längre titulera mig som certifierad häxa! Inte heller blir det billiga påskresor.

Tråkigt! 
Jag letar på nätet för att finna var jag kan köpa en ny häxa men finner ingenting. 
Har du någon aning?

2 kommentarer:

Admin sa...

Va trist, men det brukar ju finnas en mening med allt. Du kanske inte behöver kraften hos en häxa längre - så häxan var tvungen att hitta ett nytt hem hos någon som behövde henne ;-) Sade en häxlik bloggarkamrat.

Rakel sa...

Så kan det vara!
Hoppas hon fortsätter att göra nytta hos en "behövande".

Å jag tror också att det finns en mening med allt.

Nu är jag på utbildning, macutbildning. Lite kul.
Nä, jättekul menar jag.