söndag 3 januari 2010

Amazing Thailand

Här kan man köpa färdigkokta ägg, inte dumt för alla som saknar kokmöjligheter.

I går gick jag o Stickan en sväng på nattmarknaden, Marri valde boken.
Nu var lugnet återställt! Skönt!

Idag har jag legat hela dagen, förutom alla nära-döden-upplevelser jag haft på toaletten. Nu - halv sex - känns det som om livet återvänder. Stickan o Marri är o äter, mat är inte min grej ännu. Kan det vara pizzabotten jag fått betala för! Vet ju att gluten inte går ihop med min mage... Är huvudet dumt får kroppen lida!

I morgon ansluter sig Anette o Maria. Ska bli kul att träffa dem!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars dig, hoppas du återhämtar dig snabbt! Det gäller att ta vara på semesterdagarna.
Om ni tänker er att återvända till HY så kan ni kontakta Kathrine Blume i K11 på Orchid 6. Hon blir hämtad till skolor där hon sjunger och lär barnen lite engelska, kanske vore kul för dig att se skillnaden mellan thailändska och svenska skolor. Fast du kanske redan gjort sådana besök i HH?

Lotta sa...

Jaha, och den anonyma var Lotta då förstås....

Anonym sa...

Vilken otur att du blev så dålig i magen. Men låter ju bra att du är på bättringsvägen.

Skönt för er att det lugnat ner sig i HH så ni känner er mer hemma.

Här har snön öst ner idag. Man har nästan inte haft någon sikt alls.

6 dgr. Kram/Eva PO

Anonym sa...

Hej! Tråkigt att du blev sjuk, hoppas att du kryar på dig snabbt! Anette och Maria från Brönja? Nedräkning pågår, i morgon ska jag kolla upp mina vaccinationer och köpa lite bath. Bara två veckor drygt till avresa, gissa vem som längtar!! Kram och hälsa de andra/Karin

lundma sa...

Hejsan. Vi hoppas vi ses snart, vi är sena vet ej hur länge. Nu börjar vi om i baren på Arlanda. Fel på planet.... Hoppas vi syns snart i alla fall. Kram från baren.

Rakel sa...

Lotta:
Bra tips! Nej, jag har inte varit in i några skolor här.

Eva o PO:
Fy, men snart slipper ni snön! Och vi får den:-(

Karin:
Havrix eller Tvinrix har du väl sedan förut? Om du tagit sista sprutan klarar du dig ca 30 år.
Ja, AoM från Brönja. Sen kommer M:s föräldrar och till sist buddbygänget.

Lundma:
Jag som trodde att jag skulle vara först att önska er välkommen till Th, så väcker jag er på ett hotell istället! Så det kan gå!

Alla:
Jag mår jättebra, efter 24 timmars sömn/dvala. Före 6 var jag ur duschen och sitter nu på balkongen med en kopp kaffe.

lundma sa...

Vi provar igen, sitter på bussen till Arlanda nu. Hotell testare skulle man bli. Det är bara gilla läget å tro på att vi flyger i dag. Vi syns inom kort.:-) kram.

Rakel sa...

Lundma:
Himmel vilken otur!
Ni får utvärdera de olika hotellen när vi syns, snart är ni experter på hotellboende;-)

Vi håller tummarna för att ni flyger idag!!!
Har ni datorn med? Eller iPhonen? M.a.o ser ni min kommentar?

Kram