måndag 6 juli 2009

Gästrum

Nu inreder vi ett gästrum. 
Tidigare var det Stickans mys o pys, eg. ett TVrum. 
Jag är extremt ointresserad av TV, det är inte min man. Då är det kul att han vill ha ett rum där han kan flippa/floppa mellan kanalerna. Han hade det och nu - som gästrum med stora kuddar - fungerar det säkert lika bra. 
Eller så sitter jag där med min dator och han tar vardagsrumsTV:n. Allt är möjlig!

Vi har tur! 
Fick tag i en resårbotten med bäddmadrass och nattygsbord för ynka 500 kr!

TV-soffan med divan tog dottern, Pellan, till deras uterum. De var urnöjda!
Bra för oss, bra för alla!

Fläckarna på  bilden beror på dåligt rengjord lins. Bättring lovas!

5 kommentarer:

Brita sa...

Nästa gång jag går från Haparanda kan jag sova över här? Det ser toppen ut,
Kram

Ingrid sa...

Det är nog klok att ha god tid på sig när ni kommer, det finns mycket att kika på :0)

~Livet i byn

Rakel sa...

Brita:
Självklart!

Livet i byn:
Jo, jag gissar det!

Yvonne & Jonas sa...

Se så fint det blev! Kul att den kom till användning :)

Rakel sa...

Y&J:
Den är perfekt!