söndag 27 december 2009

Ordlös söndag





7 kommentarer:

BYM sa...

Hej!
Vi ser att ni har haft en intensiv julhelg. Vi har 22 grader varmt inomhus, mat i kylen ooh har badat bastu. Ute är det 10 grader kallt och snöar. Fortsätt att njuta av ledigheten.
Syskonkramar från Kurt och Mariann

Anonym sa...

Det var skickligt att fånga en sån liten snabb jäkel på bild!

Men havet är väl lättare att fånga - det finns ju alltid där till lisa för oss nordbor.
Snöiga och blåsiga kramar från Buddbyggarna.

Rakel sa...

BYM:
Härligt med kommentarer, vi behöver påfyllnad av ord;-)
Skönt att höra att ni har det varmt o skönt, mat och njuter. Precis som vi!
Kramar från syskonen och mig

Eva&PO:
Det var Stickan som var flink med kameran. Efter lite väntetid så...
Havet är härligt men inte svalkande, ungefär som att pinka ner sig... om man nu får uttrycka sig så. Blöt blir man iallafall en liten stund.

Tack för orden... till er med. Vi har ordtorka.

Huuu för snö och blåst! Här kommer solvarma kramar!

Brita sa...

Minus 18,7 i morse. Nu när jag kommit hem från en toppenhelg i Huddinge är det bara minus 10. Längtar till "pinkvarma" bad men det dröjer ett tag.
Kram och god fortsättning

Anonym sa...

Hejsan svejsan på er! Du kan ju slå dig på lite rim så kanske orden återkommer...allvarligt talat så är det fint med bara bilder också, härligt att titta på i kylan och snöandet. kramar från ett förkylt Sjulsmark

Lotta sa...

Åh vad jag längtar när jag ser havet och fiskebåten. Och ändå måsta jag vänta 21 veckor till....

Rakel sa...

Karin o Thomas: Hoppas någon av er är frisk så allt flyter!

Lotta:
Det har jag full förståelse för!
21 veckor går halvfort - först långsamt sedan är det ketchupeffekten!

Kramar