lördag 12 december 2009

Eva och Dans sista kväll

... middagen intogs på Poo & Pelles tillsammans med deras nyvunna vänner
Stickan
Peter o Dan
Marri, jag och Inger(?), kanske Ingrid
Eva, känd från TV4;-) Eva var med i halvåtta hos mig, första programmet denna säsong. Rektor från Oxelösund.
Fem av elva åt köttbullar med hemgjort potatismos.
Vi åt kyckling i olika varianter. Är man i kycklingbältet så är man...


Eva J och Peter (fr Oxelösund)
Vår duktige och charmige servitör/tris
När vi kom hem var alla juldekorationer på plats. Röda, gröna och blå lampor.
Kanske slipper vi dessa i Huay Yang?

7 kommentarer:

Lotta sa...

Nja, här och där har det not julpyntats. Vissa har smålampor året om..... Det är bara att gilla läget Rakel.... :-)

Fredrik sa...

Så kul att titta in på er blogg, när den ständigt uppdateras.
Nu skulle jag också vilja äta lite hos Poo & Pelle.

Anonym sa...

Nja, kött bullar får man väl äta hemma. Som vi, som varit på IKEA idag med barnbarnen. DÄR äter man köttbullar.
När reser ni vidare till nya vackra resmål?
Kramar från Eva och PO

Fredrik sa...

Hej igen, nu har jag gjort lite reklam för er blog på facebook.
Har ni konto där så sök efter gruppen "suan son beach - ban phe"
Där finns en grupp för oss.

Mvh
Fredrik

Rakel sa...

Lotta: Ja visst, det är bara att gilla läget och stå ut;-)

Eva&PO: Vi åker den 18:e till Huay Yang.

Fredrik: Jag har varit in på gruppen tidigare. Kul! Er hemsida har jag också varit in på, det är ett fint hus ni har.
Vi ska dit idag och fota Stinas hus, vilket nummer har ni?

Fredrik sa...

Hej

Vi har 145 samt 146.
Såg bilderna på Stinas hus. Kommer bli kanon snyggt.
Jag forsätter att följa er blogg :)

Rakel sa...

Fredrik:
Vi har lite koll på var era hus är. Förmodligen hinner vi inte dit mer. Korkat av mig att skriva o fråga då svensk tid var 2.15 typ...
Kul att du följer bloggen!
Tack för alla kommentarer, det är de som för oss framåt;-)