lördag 14 februari 2009

Thailandsresenärer








Min sons svärmor, Terttu, fyllde 60 år igår.
Det firar hon genom att bjuda sina två barn, Eva och Lars-Erik med familjer till en treveckors semester i Thailand.

Här ser du Eva, Petter och Felicia.















I kväll åt de middag hos oss och tittade på bildspel från Hua Hin. De ska bo i min brors hus.
Fanny satte sig vid en dator efter maten. Och efter bildspelet.
De blir 9 personer som åker. Å vi är lite avundsjuka, vi vill också åka NU.

På bilderna är det röda ögon, vilket jag inte kan fixa för jag har skurit mig i pekfingret och har- märkligt nog - en massa svårigheter att skriva med 9 fingrar. Inte heller kan jag förstora bilderna via styrplattan då jag gör det med pekfingret och tummen. Så det får bli som det blir, eller snarare som det blev.

Inga kommentarer: