söndag 14 september 2008

Några råd har jag fått

Bild tagen från www.vgregion.se

... och det lutar åt att gå till vårdcentralen imorgon. Fast nu mår jag ju bra.
Man kan visst se på ett blodprov om man haft en infarkt. 

Ja, vi får se. Jag har konsulterat min tvillingbror som bor i Thailand. Han har varit hjärtpatient. 
Finns det bättre resurser? 
Dock har han inte svarat ännu, jag e-postade vid 17-tiden så det kommer väl ett svar 
mitt i vår natt.
Uppdatering:
Brodern sa: uppsök läkare NU.
Så i morse gick jag till vårdcentralen; tog EKG, blodprov och blodtryck. Det såg bra
ut förutom att blodtrycket var lite högt. Ganska högt, tycker jag som är lågtryckare.
Men ingen fara på taket, alltså! Skönt!

Nu över till något roligare. 
Äldste sonen kom hit med frysen så nu är det lite luft i alla tre (små sorter, en kyl/frys 
i köket och två mindre modeller i grovutrymmet). Härligt!
Jag gillar ju att laga mat till lunchlådor och nu har vi 21 i frysen så vi överlever nog ett 
tag till!
Svampen ryms också och plats finns för kommande lingon.




  
Bilder från Wikipedia.

Jag pratade med Fanny om Mamma Mia. Hon gillade den lika mycket som jag gjorde.


Inga kommentarer: