tisdag 16 september 2008

Fortfarande på banan




Eller 
Still going strong
Bland de tio bästa, av 22.

Även om det är svårt att få i hop mer än ca 10 000 steg om dagen nu.
Främst beroende på min höft. Eg. min sätesmuskel som fortsätter att
kräva uppmärksamhet.
Ska jobba mer med crosstrainern...

Summa summarum...
Från att inte ha rört på mig, rökt och vägt 7 kg mer är detta 
en stor framgång för mig.
Och jag är imponerad över mina lagkamrater som - oförtrutet -
stegar på!
Ett vinnande lag, vill jag säga. Vad än resultatet blir.
Nu är vi i Ödeshög. Vid Vättern, typ.
Synd att det bara är virituellt, jag har aldrig varit där... och kan därför
inte säga exakt var det är.
Hade varit kul att se Ödeshög!

Jag är ingen tävlingsmänniska. Säger jag. Men tillstår att detta
är kul:-)

Inga kommentarer: