fredag 12 september 2008

Mamma Mia

Vilken film!

Jag har sett musikalen i Toronto - det var häftigt!
Men film lyckas ju med helt andra saker, tex. förändrade miljöer.

Om du inte sett Mamma Mia ännu har du missat något. Tycker jag.
Titta på denna sida för Mamma Mia 2008:
www.mammamiafilmen.se 

Det är helt fantastiskt att man kan få ihop en sammanhängande story 
av en mängd fristående låtar! Vanligare är ju att låtar skrivs till en story. 
Och samtida.




Den bästa låten tycker jag är I have a dream. Just nu, tycker jag så.



Innan filmen var vi på Ming och åt. En härlig fredag!
Med sol från eftermiddagen.
Solen kompenserade att jag köpt vinterstövlar. Det är urtrist att köpa vinterkläder. Usch o fy för vinter!
Jag tror att jag ska köpa en bikini i morgon, såg en i Berlins fönster, som ytterligare kompensation för vinterklädesinköpet.

Jag fryser bara jag tänker på den kommande vintern.
Fast jag kan ju välja att tänka på perioden 10 dec - 7 jan då vi är i Thailand.
JA, så gör jag!

Whow! Det är ju mindre än tre månader kvar. 

Inga kommentarer: