torsdag 2 december 2010

Vilken vecka!


60 år
är inte fy skam har jag fått erfara. Uppvaktningar i Thailand, på jobbet, på logen och av nära och kära.
Jag är inte så bekväm - har inte varit - med uppvaktningar av mig själv
Nu har jag utvecklat mig - det värmer verkligen i hjärtat!

5 år kvar till pension
Å nu ska vi bygga hus i Thailand! Hur häftigt som helst!

Gissar att byggstarten blir tidigast i september, kanske oktober (byggtid 3 månader).
25 dec. 2011 ska jag o min dotter o kanske bonusdottern till Colombia till min äldsta bror.
Oavsett husbygge eller ej, men visst kör det ihop sig!

Jag har ju inte hur många semesterdagar som helst! Bara 32:(

Vardagsunder
finns överallt. Barn och barnbarn, en fin arbetsvecka, uppvaktningar till höger och vänster - you name it!

Ja, med alla dessa storheter ser jag med nyfikenhet framemot att min man fyller 60 i januari!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Ja, se till att livet blir en fest! Jag förstår precis hur du haft det, själv firade jag min 50-årsdag fem gånger! Det gillar jag för jag har aldrig haft problem med uppvaktningar. Kul att du ändrat dig och njuter av det!
Ser med spänning fram emot ert bygge, vad kul att ha en bloggkamrat att framöver hälsa på i HH!

Anonym sa...

Vet inte om jag hade grattat dig men hur som helst grattis till både födelsedag och husbygge. Blir det Hua Hin? Lyckost er!!! Kram från Sjulsmark