fredag 24 december 2010

Julafton

Bordet dukat, några stolar saknas.
Vi har likadana bord i uterummet som i vardagsrummet, vilket innebär att stolar vandrar emellan rummen. Ibland även borden.



Malte är kanske lite skeptisk till alla förberedelser?
Han sitter på en barstolspall med köksön framför nosen.
Varför kan jag undra?
Har aldrig hänt tidigare.


Äntligen kom dom!

Jag, mågämnet Urban och bonussonen Thomas.

Det är härligt att ha en pyttipannafamilj, många blir vi!

Det var enbart en bråkdel av La Familia som var med på julafton, de förgyllde vår tillvaro!
Det är rätt många år sedan vi firat jul i Sverige och om vår plan håller ska det inte hända så många år till - om ens;)


Mågämnet Carl-Henrik (Henke) och ovannämnda Thomas


Min bästa dotter Petronella, Pellan - förövrigt den enda dottern jag har.


Pellans och Henkes dotter Nadja


deras son Jack


Efter all mat, julklappar och julaftonsbestyr startade musiken. Lite kul att vi har såå många musikaliska grabbar i familjen!

Varken Jessica (bonusdottern), Stickan (maken) eller svägerskan Marri var med på sådana foton som jag vill publicera.

Inga kommentarer: