söndag 26 april 2009

Veckan som varit

Återigen blir vi påminda om att Sverige är ett avlångt land!
I helgen har det tinat otroligt mycket. Kanske är det dags för krattning till Valborgs? På utvalda delar.

Rivningen fortsätter


Uppbyggnad av vägg är på G
Fynd som kommit fram
Under veckan har det varit matematiknätverk, tre stycken. Här berättar förskolenätverket om hur de arbetar med problemlösning med små barn. Jätteintressant!

Maud och Gunnar har vi träffat både på fredags- och lördagskvällen.
Som du ser är Maud allvarligt sjuk. 
Vi håller alla tummar vi har i hela världen för att det ska gå vägen!
Jo, jag har fått godkännande av M att lägga ut bilden.

Stickan underhöll oss en stund.

5 kommentarer:

Brita sa...

Härligt att se att det tinar också hos er.
Jag håller också tummarna för Maud. För snart fyra år sedan såg jag likadan ut i frisyren och jag hoppas att det går lika bra för henne att komma igenom och tillbaka. Mina varmaste hälsningar till henne och er.

Brita sa...

Jag skulle gärna komma och lyssna till dragspelet. Jag älskar dragspelsmusik!!!

Lena sa...

Jag håller mer än gärna mina tummar också.Ser skönt ut att vintern håller på att släppa på greppet hos er.
Vi har sett en ladusvala idag och det har jag aldrig sett 26 april nå´nsin tidigare.
Kan nästan höra dragspelsmusiken...; )
Hälsar Lena

Lotta sa...

Här kommer fler hållna tummar!

Rakel sa...

Tack för tumhjälpen!