tisdag 28 april 2009

Avyttring

Nu är köksstatusen AVYTTRING.

I köket hade vi en grå köpmandisk (samma färg som luckorna), 1,80 lång, och i uterummet ytterligare en, 1.20 lång/kort. Den enda bild jag fann blev så här rejält beskuren:

Våra grannar och goda vänner, Maud och Gunnar, hade vänner som ville ta över dessa. 
Vilken tur! 
Då slapp vi engagera oss - de hämtade dem i dag och hade med sig två banankartonger som de packade vårt innehåll i. 
Tack för det!

Banankartongerna var den betalning vi ville ha. 
Nu är alla nöjda!

Yngsta sonen och Lisa flyttar ihop 1 juni. De kunde tänka sig att ta över lite grann; porslin och kanske/förhoppningsvis köksbord och stolar.  

Jag tycker det är viktigt att vi sopsorterar, men himmel va´besvärligt det blir sådana här gånger!

Några försäljare är vi inte men jag beundrar de som gör sig omaket!

1 kommentar:

Mamma C sa...

Halloj och tack för titten hos mig. Jag gör mina bilder i photoimpact. Innan jag lägger upp dom på bloggen. Ska ta mig en titt hos dig nu.
Kram mamma C