fredag 13 november 2009

Novembers första födelsedagskalas


var här i torsdags. Då var det min tur.
Kameran var med på en fjärdedel av tiden så jag slopar bilderna på alla som kom, istället blev det en bild på rosorna Stickan överraskade med.
Det sista denna månad är Stickans sons, Jonas, 38-årskalas.

Alla barnen, mina egna och mina bonusbarn, med barnbarn uppvaktade med Pappelinamattor till kök och hall. Tack!
Kunde inte bli bättre!

Å facebook var tokig - ALLA är läskunniga där;-) kanske för att jag lagt ut vilket datum jag fyller år?

Kul var det iallafall.

Nu återstår ett år att bestämma sig/mig för om det blir 60-årskalas med min tvillingbror eller inte. Han vill absolut vara i Thailand då... jag vill åka när Stickan fyller 60 några månader efter mig.

Ja, vilka välfärdsproblem vi har!

Hoppas ni får en härlig helg!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis i efterskott! Och vilka vackra rosor!!!

Hoppas ni också får en bra helg, men det blir den väl när ni ska bort till svägerskan och äta gott.

Ha det bra!
/'Eva PO

Lotta sa...

Grattis i efterskott Rakel! Imorgon är det min tur, jag fyller då ha-sip-jet...

Anonym sa...

Grattis i efterskott! Kram från Karin och Thomas