måndag 23 november 2009


10 dagar kvar till sex veckors semester:-)

7 kommentarer:

Brita sa...

Lyckliga ni. Vi följer med er i tankarna och ser fram emot bilder och rapporter från er resa.
kramar från Brita o Anders

Admin sa...

Hmmm - varför har du en bild från Koh Muk? För visst är det väl därifrån den övre bilden är va?

Sex veckors semester, wow - vilka lyxlirare ;-) Ha så kul. Jag säger som Brita, ser fram emot rapporter!

Kram från en stjärnklar kväll på Phuket

Rakel sa...

Bilder kommer, jag lovar!

Ja, visst är det Koh Muk. En drömbild!
Jag byter ut den mot något nytt om sådär 9-10 dagar.

Nu toklängtar vi!

Kram från en varm novemberkväll i mörkret, precis som på Phuket;-)

Anonym sa...

Lyckostar!!!
Jag vill också åka bort i 6 veckor. För övrigt kan jag meddela att jag har gott om jobb i Piteå. Riktigt roligt att springvikariera här. Kram på er och hälsa Stickan från oss. Kramar från Sjulsmark

Lotta sa...

Hoppas ni kommer att gilla Huay Yang, återkommer snart med karta över restauranger. Vi åker hem imorgon. Tre veckor går alltför snabbt!

Swethaiparadise sa...

Näe, nu är det bara 6 dagar kvar ;o)
Underbart!
Kram
Stina

Rakel sa...

Alla: Sååå kul att ni är med!

Karin: Härligt att det finns jobb och att du trivs med hppandet mellan ställena.

Stina: Jaaa!

Lotta: Trist att er tid är över för denna gång. Vi ser framemot kartan. Tack gulliga du!

Kramar