fredag 20 mars 2009

Resumée Växjö













Trots att jag var på jobb i Växjö finns det ändå annat att reflektera över.
T.e.x. känns det väldigt välkomnande  att se en röd matta framför hotellet. Bara för mig och min kollega Stefan;-)













Lunchen åt vi på ett Värdshus vid Helgesjön.
Jättevackert! God mat var det förstås.

Inga krokusar såg jag men en liten, liten blomma i gräset. Förmodligen ett ogräs...














Där vi befann oss var det inte några villaträdgårdar eller liknande, där krokus blommar nu. Så håll till godo!


Förutom intressant jobb hann vi med att se
Män som hatar kvinnor. Skitbra! Lisbet Salander var precis som jag föreställt mig när jag läste boken. Å då är karaktärerna suveräna, enligt mitt amatörbedömande.
Har du inte sett den så passa på!














På vägen hem var det folktomt på  flygplatsen.
Vi hade turen att få åka med värsta planet.














Det är otroligt hur små plan kan ha sådan konfort;-)
Se hur min kollega Stefan jäser i sätet! Med datorn nära till hands. Jag tror att han är chockat eftersom rocken fortfarande är på.















Inga kommentarer: