tisdag 23 februari 2010

Sugen på shopping?

Nä, inte särskilt... men sugen på Thailand!


10 kommentarer:

Lotta sa...

Redan? Visst är det konstigt, man hinner knappt komm hem förrän man vill ner igen...

Swethaiparadise sa...

Det där känner jag igen.

Just det, jag har skrivit en förklaring ang vår blogg ;-) välkommen att kika....

Kram Stina

Brita sa...

Ja. Vi är jättesugna på att åka dit och shoppa. Längtar ännu mer när jag ser dina fina bilder!

Anonym sa...

Vet precis vad du pratar om!

Har, igår, mailat en rumsförfrågan till "Lyckliga gatan" att bo där jan. 2011.

Man hinner inte mer än hem så är man "redan där" igen.

Märker att det verkar vara så lite till mans. Kramar från Eva

Rakel sa...

Lycko er!
Jag hoppas att min prelbokning funkar - ska kommunicera med dem i helgen;-)

Rakel sa...

Lycko er var menat till Eva o Po.


Lotta: Ja, förr drabbades jag av Gotlandsjukan - nu är jag drabbad av Thaliandssjukan! Ingen av sjukdomarna är farliga! Bara härliga!

Brita:
Ja, jag hoppas att ni är "på tåget" snart. Vi väljer andra ställen än på Phuket hos Malee - mest för att jag har släkt på andra håll i Th. Önskar att min tvillingbror bodde i Malees by... då kanske vi träffades där!

Stina: Jag anstänger mig... och är superintresserad av dina sidor!

Kram till er alla!
H

Anonym sa...

Nu är det klart! Har två rum på Jinnings på ´Lyckliga gatan" med balkong mot gatan.

Happy our!/Kram Eva PO

Anonym sa...

Naturligtvis ska det vara Happy Hour!
Fr o m 1/1 t o m 17/1. Sedan får vi se. Vi från Buddbyn igen.

Rakel sa...

Ljuvligt!
Måste blogga på Jinnings!
Blir det bara ni två?

Kram

Anonym sa...

Vad vi vet nu blir det bara vi två.
Kram vi två