söndag 22 juni 2008

Hemmadag

Nu har jag bytt layout på bloggen. Kanske gör jag det igen? Jag vill ha en blogg där hela sidan nyttjas, inte ett långt indrag från vänster. Nu ser det ut så här, återstår att se vad det blir...


Idag blev det aktiviteter hemmavid.

Först träning på morgonen; crosstraining o simning, sedan frukost.  Efter det fyllde jag tvättmaskinen och vilade en stund på luftmadrassen. En ganska lång stund. Det var fullt vid poolen idag, soligt och skönt!

 Så småningom blev det lunchdags. Tvätten hängdes och jag fortsatte på min bok. Ganska tröttsamt, vill jag säga. Det är tufft att ha semester!!
Ett särskilt tack till Stickan som fångat detta!

Ja, vad hände sedan? Lite regn, en dusch och en promenad till Sue för middag.

Utvilad. (Fattas bara...)


Beslut, beslut & beslut.

Detta blev det:
  

Utsökt! Som vanligt. 

Denna thailändska mat! Så underbar! Jag är lyckligt lottad som har både en thailändsk svägerska och en thailändsk granne. Det borgar för thailändsk mat lite då och då!


I morgon packar vi, städar, tvättar och reser. Nästa blogg är hemifrån. Alltså hemma-hemma i Boden.

Kram och go´natt!




2 kommentarer:

Admin sa...

Hej! Dags att önska trevlig resa, fast åt andra hållet...

Tycker jag känner mog hemma på din blogg nu.... du har ju "min" layout ;-)

Rakel sa...

Förr hette det ...att härmas (här i Norrbotten) nu heter det Benchmarketing eller nåt åt det hållet. Lär av de som kan!

Hur jag än söker så finner jag enbart en mall utan bred vänstermarginal.
Jag lånar din layout ett tag till:-)