lördag 20 augusti 2011

Sommaren som varit

Eftersom vi har jobbat hela sommaren har det mest blivit att vara ute i solen. För mig iaf.
Från midsommar och till 8 aug. har vi haft 2-3 regntillfällen, ett varade en hel natt. Övriga dagar har bestått av mer eller mindre stekheta dagar.
Det är riktigt skönt att åka på jobbet i solsken och ändå ha 5 timmar sol när man kommer hem.

Vi har haft kattkollo någon vecka:
Malte tycks finna sig i konkurrens...


Denna Birma heter Tina


och här ligger Hasse


och denna heter Bella.


Apollo på språng

Huset fullt!







Trädgårdsjobb kommer man ju inte ifrån, även om jag gillar det så är det stor skillnad på orken när jag inte är ledig. Kan jag konstatera.





Även om inte jag gjort så mycket i sommar så har Stickan gjort desto mer:
Hela uterummet är nu vitt inkl. alla möbler. Sååå fint!





Å taket är helt klart. Känns skönt att det är gjort.

Nu laddar vi för Thailand!




2 kommentarer:

Maria sa...

Ocu det är ni värda efter allt slit i sommar. Kramar/Maria

Lotta sa...

Då ser vi fram emot en massa trevliga inlägg! Vad fint det blev med de vita möblerna. Och, vilka fina katter, fast Malte är finast!