måndag 9 maj 2011

Nu händer det stordåd

Försökte blogga från Paddan men det var inte så framgångsrikt:(
Annars är den en trevlig bekanskap.

Idag blev jag faster för 12:e gången!
Till en liten Andrea. Det är 52 år sedan jag blev faster för första gången... så nu borde jag veta hur man gör.

Underbart med ännu ett nytt liv i släkten!
Andrea är lillasyster till Nickie, bägge förenar Thailand med Sverige. I like!
Det var stordåd 1

Nästa stordåd är att vi har en adress i Thailand:)
198/54 Soi Watnikrotharam, Moo 1, Hua Hin - Pala-U Road, Hin Lek Fai, Hua Hin, Prachuabkhirikhan 77110



Härligt är bara förnamnet!

Kom å hälsa på, vet ja!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Oj kära nån......hur skall jag minnas den adressen... ;-)
/Kristina och kissekatterna

Anonym sa...

Kul! Grattis, nu börjar dret väl kännas mer verkligt? Eva

Anonym sa...

Adressen är memorerad ;)nåja i alla fall nedskriven i fall att!/Moss

Rakel sa...

Adressen går i repris! Säg bara till när ni vill åka dit!
Eva: ja, så är det... känns mer nära nu. Nästa steg är att välja klinker och kakel...

Lotta sa...

You bet! Kul att ha någon att hälsa på i HH! När blir det inflyttning?

Rakel sa...

Lotta: 30 nov. ska allt vara klart.

Anonym sa...

Grattis!!!

/Stina

Rakel sa...

Tack Stina!
Ni har ju en del erfarenheter som inte vi - ännu har - precis som Lotta o Bosse. Vi tror att vi har koll på läget ... annars återkommer vi!
Kram

Rakel sa...

Lotta: Vi bor där 10 dec - 8 jan. Före det är det boende i min brors hus, välja klinker, kakel, kök... välfärdsproblem...