fredag 13 augusti 2010

En kväll med Mateo

Cykla runt kvarteret med grannens tvåhjuling m stödhjul är jättekul för Mateo, precis som för alla 4-åringar.
Inte blir det sämre av att vi tog lekstopp vid två lekparker.
Dessvärre hade jag inte kameran med.

Väl hemma skördade Mateo grödor på FarmVille.

Lite - länge - lek med ballonger, hur kul kan man inte ha med en ballong? Å dubbelt så roligt med två!



Till sist spricker någon, men det gör ju inget - det finns fler.
Jag försökte lura Mateo genom att knyta för min ballong men blev genomskådad direkt. Trots att vi inte har ett gemensamt språk fungerar kommunikationen, ibland med ballong, ibland med kroppen ibland med ord som han eller jag känner igen.
Funkar gör det iallafall! Å kul är det!

1 kommentar:

Lotta sa...

Fantastiska är de de små! Ha det så kul medans han är här, det dröjer väl tills nästa gång antar jag.